Met scherm betwijfel ik, maar dan alsnog is 700 veel te hoog gegrepenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef LittleMiss het volgende:
Beetje duur vind je niet?
Voor die 700 bestel ik jouw computer NIEUW.
Nieuw kost hij rond de 1000/1100 euro afhankelijk van waar je hem besteld, dan heb je geen windows/office en moet je hem nog inelkaar zetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef LittleMiss het volgende:
Beetje duur vind je niet?
Voor die 700 bestel ik jouw computer NIEUW.
Highend is een relatief begrip. Voor de nerds onder ons, het is niet het NIEUWSTE van het NIEUWSTE, maar voor de gemiddelde pc gebruiker in nederland is dit een zeer serieuze computer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:32 schreef Ribonucleic het volgende:
Wat is er high end aan eigenlijk?
Meningenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:33 schreef Ribonucleic het volgende:
[..]
Met scherm betwijfel ik, maar dan alsnog is 700 veel te hoog gegrepen
ben benieuwd, ik doe toch niks verkeerd lijkt mequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef heiden6 het volgende:
Deze post zal wel verwijderd worden door de overfanatieke mods hier, maar ik denk dat je er meer voor kunt vangen als je de zooi los verkoopt (dus bv de randapparatuur, monitor). Echter kost het je dan wel meer tijd natuurlijk, als je die al hebt.
Bedankt voor je creatief schopjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:45 schreef Logitik het volgende:
700 euro wat een geld!
TS, is dat zoals voorspeld?
Hij wil het liefst meer,
maar wat is zijn drijfveer?
Het is een goed ding, geen twijfel,
alleen voor de mousepad alleen al beland ik in een diepe zwijmel.
Maar wat een screen, mooi zwart!
Je speelt hierop gegarandeerd met smart.
Dus weer verstandig, bied meer,
want dan, dan ben je pas een echte meneer!
Ik bedoelde de mijne.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:01 schreef Logitik het volgende:
[..]
ben benieuwd, ik doe toch niks verkeerd lijkt me
Fout.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:23 schreef Guigon het volgende:
MSDN Windows XP, Vista Ultimate, Office 2007 geinstalleerd! (geen cds, niet illigaal)
Misschien heb ik het verkeerd vermeld, het gaat niet om de evaluatie licenties waar jij het over hebt, software komt wel van MSDN, maar de gebruikte sleutels zijn afkomstig van het open license systeem van mijn bedrijf. Niets illigaals aan. Alleen hebben wij niet voor elke pc een "windows-cd".quote:
Bedankt voor je intresse, ik weet niet zeker of ik zo lang wil wachten met de verkoop, maar je bod is noted.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef FP128 het volgende:
interessant! Ik bied 725 euro,en krijg mijn salaris pas eind volgende week dus dan kan ik pas gekl overmaken.
Een open license contract is naamsgebonden, en dus aan het bedrijf verbonden, daar mogen geen sleutels van bij anderen terecht komen, en dus al helemaal niet verkocht worden. Tenzij de koper van jouw pc voor jouw bedrijf fulltime in dienst is, is het dus illegaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:02 schreef Guigon het volgende:
[..]
Misschien heb ik het verkeerd vermeld, het gaat niet om de evaluatie licenties waar jij het over hebt, software komt wel van MSDN, maar de gebruikte sleutels zijn afkomstig van het open license systeem van mijn bedrijf. Niets illigaals aan. Alleen hebben wij niet voor elke pc een "windows-cd".
Anyways, indien argwaan, een OEM vista en OEM XP installatie cd zou ik nog wel ergens vandaan kunnen toveren.
Aangepast, lever het met OEM disks & licenties.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Lever je licenties bij de geinstalleerde software? Zo nee, gaarne verwijderen uit de openingspost om een slotje te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |